B-612星球

She maybe the face I can't forget
她可能是我永远不忘的面容
The trace of pleasure or regred
是欣喜若狂和永不后悔的痕迹
Maybe my treasure or the price I have to pay
可能是珍宝或是我要付的代价
She Maybe the song that summer sings
她可能是夏天唱的歌
Maybe the chill that autumn brings 可能是秋天的凉风
Maybe a hurdred different things within the measure of a day
可能是一天中可以触到的数以百计的事物
She maybe the beauty or the beast 她可能是美女可能是野兽
May be the famine or the feast
可能是饥荒可能是盛宴
May turn each day into a Heaven or a Hell
可能把每一天变成天堂或是地狱
She maybe the mirro of my dreams 她可能是我梦中的镜子
the smile reflected in a stream
是溪水中映照的笑容
She may not be what she may seem inside her shell
她可能在自己的壳中不见真容
She who always seems so happy in a crowd
她在人群中似乎总是快乐的
Whose eyes can be so private and so proud
但她的眼睛总是藏着秘密又带着骄傲
No one allowed to see them when they cry
没有人看得到她哭泣
She may be the love that cannot hopeto last
她可能是那份不能期望永恒的爱情
May come to me from shadows of the past
她可能从岁月的斑驳中走向我
That I'll remember till the day I die 我将永远牢记
She may be the reason I survive
她是我存在的理由
The why and wherefore I'm alive
我因她而活着
The one I'll care for through the rough in ready years
她就是我有生之年所关心的
Me I'll take her laughter and her tears
我,将记住她的笑与泪
And make them all my souvenirs
把它们珍藏
For where she goes I've got to be
我将随她而去
The meaninng of my life is she
她是我人生的意义

评论
热度(1)

© B-612星球 | Powered by LOFTER